Geçtiğimiz yılın Mart ayında, yayıncı Square Enix, en son Hitman oyunu için altı bölümlük bir sezon başladı. Dışarıdan bakıldığında, yeni bir iş modelinde bir deney gibi görünüyordu, ancak geliştirici IO Interactive içinde çok mantıklıydı.
Hitman geçen yıl benim favori oyunlarından biri ve IO son zamanlarda PlayStation 4 ve Xbox One için disk üzerindeki tüm ilk sezonunu açtı Hitman yaşayan sanal bir alandan daha fazlası mı
Her hafta içerik sahibi olduğumuzdan biraz farklı Sorunlu paketler, sözleşmeler, zorlu hedefler olsun, canlı bir oyunun içine giren şeyler olarak gördüğüm bir çok şey var – bir şeyler oluyor. Oysa bölümler sadece daha büyük içerik düşüyor
Hitman’ı, Telltale oyunu gibi bir şeyle karşılaştırarak farkı görebilirsiniz; bu stüdyo, ayda bir kez, Batman veya Game of Thrones gibi oyunlar için aralarında hiçbir şey olmayan yeni hikâye bölümleri başlatır. Ancak Hitman, oyuncuların haftalık kadansla yeni misyonlar ve seviyelerin remix sürümlerini bekleyebilecekleri bir mobil oyuna benziyor.
Eğer Hitman sadece epizodik bir oyun olsaydı, sadece bu bölümlerden oluşuyordu” dedi. “Fakat oyunun amacı, canlı sandbox’un bu hissiyatından daha fazla olmasıydı. Hitman yaşayan sanal bir alandan daha fazlası mı
Bunun ne kadar iyi çalıştığına bir örnek olarak, zaman zaman açılan ve oyuncuların tek seferde bir düşman çıkarmasını isteyen misyonlar olan Elusive Targets’ı işaret etti. Bu hedefi tamamlamak için yalnızca yedi gününüz var ve Elusive bir suikastın başarısız olması bir kere bunu sizin için kapatacaktır. Zor bir ceza gibi görünüyor, ancak çekirdek oyunda yüksek pozlu, yüksek basınçlı bir ortamda öğrendiklerini uygulamak için tekrar tekrar düşük bahisli hedefler oynayan oyuncular için bir yol.
İnsanlar, bölümler arasındaki uçurumdan dolayı, daha uzun süre seviyelerde kalacaklarını tahmin ettik” dedi. “Aynı zamanda, canlı deneyimlerin daha fazlasını bu seviyelere getirdiğini haklı çıkarmak için içeriği muhafaza edersek, Hitman sanal alanında nasıl oynanılacağını anlayacakları bu eşiğe daha fazla insan ulaşacağına bahse gireriz.
İçeri girip tek bir hedefi öldürmenin bir yolunu bulamazsın. Oyunun amacı, nerede herkesin ve her şeyin seviyede olduğunu öğrenerek ustalık bulmaktır. Oyuncuların ulaşmasını istediğimiz buydu. Sanırım bölümsel bir biçimde bunun daha organik bir biçimde olmasına izin verildi. Bir sürü insana ulaşmış gibi geldi. Hitman yaşayan sanal bir alandan daha fazlası mı
Bu yardımcı oldu mu?
0 / 0