Nisan 2018 için oyun görücüye çıkacak Güvenilir Yorumlar en son haberler, yayın tarihi, oyun ve daha fazlasını içeren God of War’da ihtiyacınız olan tüm bilgileri sizler için hazırlayıp derledik.
Temel Özellikler
- Geliştirici: Sony Santa Monica
- Platformlar: PS4
- Tür: Aksiyon-macera
- Yayın Tarihi: 20 Nisan 2018
God of War’ın çıkış tarihi – Ne zaman çıkıyor?
Sony, kısa bir süre önce, God of War’ın 20 Nisan 2018’de PS4 ve PS4 Pro için lansman yapacağını doğruladı .
God of War 4 Fragman- Nasıl görünüyor?
İşte en son hikaye fragmanı:
God of War Limited Edition – İçinde ne var?
Çıkış tarihinin yanı sıra Sony ayrıca War of God: Stone Mason Edition’ı da duyurdu . 150 $ ‘lık paket, oyunda kullanılacak bir heykel, taşbaskı ve özel dijital içerik de dahil olmak üzere çeşitli özel güzelliklerin yanı sıra oyunu da içeriyor.
Aşağıdaki resmi resmi kontrol edebilirsiniz:
God of War 4 Hikayesi
E3 2016’dan itibaren God of War’ın ellerindeki önizlememiz için okumaya devam edin.
Bir sonraki God of War oyununun düşmüş bir tanrı ve oğlu hakkında kalp kıran bir masal olmasını beklediniz mi? Daha önceki sızıntılar, Norse mitolojisinde Kratos’un diz derinliğini gösterdiğinde, kaçımız Tanrı’nın Sonuncusunu oynayacağımızı tahmin etmiş miydi?
Eh, Santa Monica esasen God of War haline gelmiştir herşeyi geri sıyırma, cesur bir adım attı – dev bir dizi, muhteşem ayrıntılı işlenmiş çene bırakarak set parçalı savaşlar – yavaş, Daha kabul anlatı sunmak. Ve erken işaretler bunun için daha iyi olabileceğini gösteriyor.
Oyun yönetmeni Cory Barlog’un arkadaki kapalı kapılar sunumunda E3 demosunun genişletilmiş bir versiyonunu dinlemesi, değişikliklerin yarı gönüllü karar vermenin sonucu olmadığı; Tüm oyun revize edildi.
“Bu, Savaş Tanrısı’nın yeniden tasarlanması, oyunu oluşturan tüm parçaları alma, onları parçalara ayırma, yere koyma ve her şeyi gerçekten değerlendirme fikridir.”
Tanrı’nın Tanrısı için bu yeni yol, Norse mitolojisinde yer alır, ancak Barlog’a göre, tamamen farklı bir evrende bütünüyle yerleşmeye çok yakındı.Norse’in yanı sıra Mısır mitolojisi de bir öncü oldu. Barlog’a göre, 12 kişilik ekibin en az yarısı onu destekledi ve bu yoldan aşağı inmek için mükemmel sebepler öne sürdü. “Benim için her ikisine de baktığımda, Mısır mitolojisi Firavunlar hakkında, yeryüzündeki tanrıların düzenlemeleri olarak temsilcilerdi ve daha çok medeniyet hakkındaydı ve daha az bir bedel. Şu anda Kratos ve oğluna odaklanmak istedik, ”diye ekliyor Barlog.
Şaşırtıcı bir şekilde, aynı zamanda bir anlatıya sahip olanın ikisi arasındaki ilişkiyle bir oğlu vardır. Kratos’u yaşamakta olduğu gibi babacılığında sert ve acımasız olarak izlemek, yutmak için zor. Onu görmek, bu tatlı çocuğa, “çocuk” un bu acımasız katilin geçmişini hatırlatmasından başka bir şey olmadığını ima eder.
İkisini bir avda izliyoruz, Kratos’un oğluna her an zıplamaya ve öldürmeye hazır sayısız yaratıklarla dolu bu acımasız dünyada nasıl yaşanacağını öğretmek için başka bir fırsat. Kontrol, müzikçaların elindeyken, başka bir kayda değer değişiklik kameradır.
God of War serisi, her zaman muhteşem set parçalarına daha fazla yer açmak için sabit bir kamera pozisyonu kullanmıştır, ancak bu sayede çekilme mesafesi artmış ve oyuncuyu aksiyondan ve daha da önemlisi Kratos’tan uzaklaştırmıştır. Daha bağlı bir hikaye anlatmak için, Barlog bunun değişmesi gerektiğini kaydeder.
“Bu projenin erken aşamalarında oyuncu kontrollü kameranın dahil edilmesi konusunda büyük bir tartışma vardı. Sinematik kamera, Tanrı’nın Savaşının büyük bir parçasıydı. ”Değişim kararı hafifçe alınmadı:“ Kratos’un kişisel hikâyesini anlatmak istiyoruz, Kratos’a bir karakter olarak daha derine inmek istiyoruz; Kratos ekran üzerinde küçük bir karakterse, bakış açısına göre bir şeyler yaşamıyoruz ”diyor Barlog.
Doğal olarak, yeni kamera diğer değişimlere de yol açtı, özellikle de Kratos’un çevre üzerinde nasıl hareket ettiği. Arkası kapalı kapılardaki demoda, Kratos’un ormanın içine girebileceği, sırlar ve koleksiyonlara giden yolları da içeren bazı dallanma yollarının bir parçacığını verdik.
Barlog ve ekibi, çevrede meydana gelen ve fark edilmeden kolayca fark edilebilecek şeyleri de vurgulamaktadır. Örneğin, keşfetmek üzere olduğunuz bir bölgeden kaçan kuşlar gibi, daha sonra devasa bir trolü keşfettiğimiz bir rahatsızlığın uyarısını yapan kuşlar.
Kratos ve oğlu arasındaki etkileşimi izlemek inanılmaz derecede ilginç bir dinamik sunuyor. Bazıları, tanrı katili, karşılaştığı her düşmandan alt çeneleri sökerken görmeyi tercih edebilir, fakat bu baba tarafını görmek, büyüdüğüm bir karaktere yeni bir boyut katıyor ve onu bir kez daha ilginç kılıyor.
Elbette öfkelenerek, oğlunun bir geyik avından kaçmasına izin verirken oğlunun daha iyi olmasını istemekte ve hatta tüm düşmanlarını düşmanları almaya iten yeni bir “Tanrı Rage” yeteneğine sahip olmak istemektedir.
Acımasız ve affetmez bir dünyada baba ve çocuk arasındaki ilişki, doğrudan Bizden alınmış gibi hisseder, ancak Kratos’la tanık olduğumuz muazzam bir yolculuk geçirmiş bir karaktere sahibiz.
Barlog, bu iki uç arasındaki benzerliklerin, çocuk ile Tanrı’nın savaşında kontrol edilebilir bir karakterin olduğu yerde, Kratos’tan gelen bir emri takiben bir düğmeye basmak suretiyle içeriğe dayalı eylemler gerçekleştirebilen, savaş sırasında hedeflere silah ateşleyen bir durum olduğunu söylüyor. Ayrıca bulmacaları da çözmeye yardımcı olacak.
Kratos’u ilk kez, lav taşlı ormanlık hayvan gruplarına karşı savaşta görürüz. Burada yeni silahını görüyoruz: buz gibi baltalanmış bir balta. Demoda, Kratos’un grevlerinin her biri arasında kayda değer bir duraklama var gibi görünüyor, bu da savaşlara daha yavaş bir tempo veriyor ve daha az düğme bastırma hissi veriyor. Kratos aynı zamanda baltasını fırlatır ve düşmanları duvarlara karşı iğneleyebilir, balta avcısını istediği gibi hatırlar.
Kratos’un baltayı tutmasıyla ilgili olarak Thor benzeri bir his vardı ve Kratos ile Thor arasındaki potansiyel hakkında çılgınca hayal kurmamı sağladı, sadece Santa Monica’nın kendi hayal gücümden daha iyi fark edebileceğini bildiğim balta set parçası yapamadı.
Tanrı’nın savaş tanrıçası, Kratos’un buz kaplı gölündeki trolle karşılaşmasıyla PS4’e getirecek bazı set parçalarına kısa bir bakış atıyoruz, ama Cory Barlog bize bu oyunda bir patron dövüşü olmadığını söylüyor. .
İlk izlenimler
Bazıları sadece aynı Savaş Tanrısı’nın daha fazlasını görmek isteyebilir, ancak oldukça PS4 grafikleriyle, ama ben bir tanesi için dizinin aldığı yeni yönden çok memnunum. Daha iyi bir anlatı ile sabitlenmiş olan tüm bu inanılmaz set parçalarını elde etmek ve Kratos ile daha iyi bir bağlantı kurmak sadece iyi bir şey olabilir.
Santa Monica her zaman jenerasyonun en iyi görünen oyunlarını sunuyor ve bunu yapmaya devam ediyor. Hem E3 2016’da hem de E3 2017’de gördüklerimizdeki görüntüler sudan önce gelen her şeyi patlatıyor.