Dishonored 2 inceleme

 aksiyon-macera gizli video oyunu tarafından geliştirilen Arkane Studios tarafından yayınlanan Bethesda Softworks . 2012’nin devamı Dishonored 2, oyun için serbest bırakıldı Microsoft Windows , PlayStation 4 ve Xbox One 11 Kasım 2016 tarihinde.

Dizi çoğunluğu ile, Isles kurgusal İmparatorluğu’nda yer alan Dishonored 2 Karnaca kıyı kenti seti. Sonra İmparatoriçe Emily Kaldwin bir “öteki gaspçı” tarafından tahttan indirildi edilir, oyuncu Emily ya da onu “Kraliyet Koruyucu” ve baba ya da oynamak arasında tercih edebilir Corvo Attano onlar tahtını geri kazanmak için bir girişim olarak. Hem Emily hem de Corvo, kendi doğaüstü yeteneklerini kullanıyor. Alternatif olarak hepsini kaybetmeye karar verebilirler. Verilen her görevde, gizli olmaktan kasıtlı şiddet uyuşmazlığına kadar birçok yol vardır.

Bir devam filmi için Fikirler Dishonored  ilk taksit sessiz bir karakter kaldıktan sonra Corvo Attano için bir ses oluşturmak için karar olurken onun indirilebilir içerik, geliştirirken başladı. Emily Kaldwin, ilk kez oynanabilir bir karakter olarak önerildi ve zaman çizelgesinin ilerlemesini sağladı. Tasarım resim ve heykelden etkilenmiştir. Yeni kurgusal Karnaca şehrinde kurulan bu tarih, bir yıl boyunca icat edildi. Şehir kendisi dayanan güney Avrupa gibi ülkelerde Yunanistan , İtalya ve İspanya 1851 mimarisi, moda ve teknolojiler üzerinde çizim.

Dishonored 2 pozitif alımı için serbest bırakıldı. İlk oyundan bu yana yapılan yenilikler: Emily’nin ve Corvo’nun oyun stillerini, sanat yönünü, oyunun dünyasını gerçekleştirmenin yanı sıra yeniden değer-değer ve yapay zeka uyarlama becerisi, daha zorlu gizlilik, uyarlanabilirlik. Bireysel misyonlar yaratıcı tasarımları nedeniyle övgüler alan eleştiri, kapsamlı anlatının odaklanmamasına yönelikti. Bunun yanı sıra, teknik hatalar ve PC-portuyla ilgili sorunlar olumsuz bir şekilde alındı. Dishonored 2 En İyi Aksiyon / Macera Oyunu ödülünü kazanan Oyun

Oynanış

Bir önsöz sırasında İmparatoriçe Emily Kaldwin olarak oynadıktan sonra Dishonored 2, oyuncular Emily veya Corvo Attano (den kahramanı olarak ya oynamak için karar verebilirsiniz önceki oyunun ). Oyuncular gizlice oynayıp oynamayacaklarını seçebilirler ve oyuna bir hayat sürmeden bitirebilirler.

Dishonored 2 öldürücü olmayan savaş hamle tanıtır ve ilk oyunda kullanılan “kaos” sistemine sahiptir.Öldürerek karakterlerin oyuncu kazanır kaos, dünyayı istikrarsızlaştırma oyuncunun temsilcisi.  Oyun bir misyon başında, rastgele olmayan oyuncu karakterleri prosedür üç durumdan biri atanır, sisteme yeni bir öğe ekler: sempatik suçlu ve katil. “Sempatik” bir insanın öldürülmesi, oyuncuya diğerlerini öldürmekten çok daha fazla kaos verirken, aksine “katil” bir karakteri öldürmek oyuncuya daha az miktarda para verir.Tahakkuk kaos miktarı Emily ve Corvo tarafından kullanılan diyalog yanı sıra, dünyayı kendisi etkiler “bloodflies” olarak adlandırılan Böcekler birçok kişi öldü, bu nedenle, bloodflies bir artış olacak, cesetlerin yuva yapmak. Bu, oyuncuyu misyon sırasında vücudunu kan sineklerinden gizlemeye teşvik eder.

Oyundaki her seviye, “kurgu” ya da “mekanik” olarak benzersiz bir “temaya” sahip olmak için tasarlanmıştır.Bir düzeyde, oyuncu kendi suikast hedefi ile iki hizip, her karşı karşıya ve kapak için düzeyin yineleyen toz fırtınaları kullanabilir.Oyuncu kalıntıları terk edilmiş bir konak geçerken başka, zaman bozulma tanıtıldı. Oyuncuya, konakın hâlâ işgal edildiği ve gardiyanların dolaştığı geçmişe üç yıl göz atmalarını sağlayan bir cihaz verilir ve zaman içindeki iki nokta arasında ileri geri kayabilir.Oyuncu artık çok uzun bir duvarın arkasından dışarı eş durumunda gardiyanlar tarafından tespit edilmesi mümkün bir özellik görmedim onursuz .

Yetenekler ve yetkileri

İlk oyunda olduğu gibi, oyuncunun doğa üstü güçlere erişimi vardır. Bu güçler isteğe bağlıdır ve reddedilebilir, bu durumda oyun yokluğunda geçilir.Doğaüstü güçler reddedildi olmadığını durumunda, oyuncu bonecharms ve runes keşfinde yardımcı kalp öğesi alır; Bunlar sırasıyla kişinin canlılık ve beceri puanlarına yükseltme sağlar.İlk oyun aksine, yükseltme sistemi değiştirildi yetenek ağacı birden fazla yolu ve daha olası yükseltmeleri ile; Bir güç ölümcül veya ölümcül olmayan bir yükseltmeye sahip olabilir.Her karakter benzersiz güçler vardır. Oyuncu ortamını daha kolay tanımlayan “Dark Vision” her ikisine de kullanılabilir.Her iki oynanabilir karakterler uygulanan bir başka yetenek ağacı, böyle hızlı çalıştırmak ve yüksek atlama yeteneği, ya da bonecharms zanaat yeteneği gibi mana tüketmeyin daha pasif yetenekleri, kilidini.

Corvo, ilk oyunda elde ettiği güçlerin birçoğunu elinde tutuyor, oysa ilerleme kaydedildi. “Göz kırpma” hala seçilen bir yere teleports, ancak buna ek olarak teleportasyondan elde edilen momentum ile zamanı dondurma veya darbe zararı vermek için yükseltilebilir. Corvo, kan patlıcıkları yumurtlamadan önce cesetleri temizlemek için “Devour Swarm” ile sıçanları toplayabilir. Orijinal kullanımı Corvo’nun hayvanlara ve insanlara sahip olmasına izin verdiği halde, “Elde Etme”, ardışık olarak birden çok kişinin yanı sıra cesetlerin kontrolünü ele geçirmek için geliştirildi. “Eğilme Süresi”, zamanı yavaşlatmak, tehlikeli kontrol noktalarını atlamak veya gözlemlenmeyen düşmanlara ulaşmak için kullanılabilir. Corvo mermiler ve bindirme insanlar kapalı saptırmak için rüzgar bir patlama yaratır.

Emily onu doğru nesneleri ve düşmanları çekmek için izin verir “Uzak Reach” da dahil olmak üzere serisi, yeni güçlere sahip  ileri kendini itmek için bir şey üzerine clasping fiziksel hareketi olmadan ve seyahat. Düşmanlarını rahatsız etmek için sükunet durumuna sokmak için “Mesmerize” yöntemini kullanabilir. “Domino”, Emily’nin düşmanlarının birçoğunu birbirine bağlamasına izin veriyor, böylece aynı sonucu paylaşıyorlar. “Gölge Yürüyüşü” ile, hızla hareket eden ve elle tutulurluğu daima değiştirecek gölgeli bir bulut haline dönüşür. “Doppelganger”, rakiplerini yanlış yönlendirebilmek için Emily’nin bir klonunu hazırlamak için kullanışlıdır ve “Domino” yanında çalışmaya müsaittir.

yuncu başlar ve Dunwall oyunu bitirmek ederken, hikayenin çok Karnaca, baş ihracat dahil Isles İmparatorluğu, güney bölge boyunca yatıyor Serkonos başkenti kıyı kenti yer alır gümüş . Güç için balina yağı dayanıyordu Dunwall, aksine, Karnaca tarafından desteklenmektedir rüzgar türbinleri üzerinde ve şehre darbe rüzgarlar onunla dolu olmasına neden olsa da, şehrin sınırları boyunca bir yarık dağ tarafından üretilen akımlar tarafından beslenen toz fırtınaları , çoğu Özellikle madencilik bölgesi içinde “Toz Bölgesi” olarak bilinir hale gelmiştir. Oyun başladığında iki grup, Howlers ve Overseasers, bölgede şiddetli çatışmalara giriyor; Howlers, önceki Dük’ü geçtikten sonra yeni Dük ve hükümetine karşı çıkmaya ve Grand Serkonan Muhafızlarına yol açmaya çalışıyor; Karnaca’nın kolluk kuvvetleri ve ordu, karışıklığa tepki olarak Işık Duvarları (Walls of Light) olarak adlandırılan savunma bariyelerini kuruyor.

Karakterler

En Corvo ve Emily tasvir aktörler Hafta Paris Games 2016

Ana karakterleri Dishonored 2 oyuncu kontrol edebilirsiniz Corvo Attano (olan Stephen Russell ), bir eski koruması suikastçi ve ana karakterini döndü onursuz ve Emily Kaldwin ( Erica Luttrell ), Dunwall eski İmparatoriçe. Oyunun ana antagonistleri Luca Abele (dahil Vincent D’Onofrio ), selefi, Duke Theodanis Abele ve Delilah Copperspoon, bir cadı ve önceki oyunun DLC paketleri antagonisti, geçmesiyle aşağıdaki Serkonos yeni Dük Dunwall ve Bıçak ve Brigmore Cadılar ,  Emily’nin annesi üvey kız kardeşi olmanın yanı sıra; Özel koleksiyoncunun oyundan çıkardığı tanıtım materyali onu “Delilah Kaldwin” olarak nitelendiriyor.

Oyundaki diğer karakterler şunlardır: Meagan Foster ( Rosario Dawson ) Korkunç Wale sunumuyla kaptanı; Paolo ( Pedro Pascal ) tellalı Gang -leader; Mortimer Ramsey ( Sam Rockwell ) Dunwall Şehir İzle -a üyesi; Liam Byrne ( Jamie Hector ) -the Yardımcısı Overseer ve Howlers karşı çetesinin lideri; Anton Sokolov-Dunwall’un deha mucidi; ve Aykırı ( Robin Taylor ).

Plot

Corvo Attano, annesinin öldürülmesinin ardından Emily Kaldwin’i tahta çıkardıktan on beş yıl sonra Dunwall, hükümdarlığı altına adım attı. Bununla birlikte, “Crown Killer” ismiyle seri katil, Emily’nin düşmanlarını acımasızca öldürüyor ve birçok kişinin Emily ve Corvo’nun sorumlu olduğuna inanmaları sağlanıyor. Jessamine Kaldwin’in suikastını hatırlatan bir tören sırasında Serkonos’tan Dük Luca Abele, Jessamine’nin eski ablası ve tahtın gerçek mirasçısı olduğunu iddia eden cadı Delilah Copperspoon ile birlikte geldi. Ardından Duke’un adamları saldırır, Emily’nin sadık konularını öldürür. Delilah Corvo’yu bastırmayı ve yetkilerini çalmayı başarır. Bu noktada, oyuncu Emily veya Corvo olarak devam edip etmeyeceğini seçer. Oyuncunun tercihine bağlı olarak, oyuncunun elini altına alıp Emily’nin mahallelerine kilitlenirken diğer karakter Delilah tarafından taşa çevrilecek. Oyuncu odadan kaçabilir ve Megar Foster’ın beklediği Dunwall rıhtımlarına kaçabilir. Meagan, Emily ve Corvo’yu Duke’un darbesi hakkında uyarmak için Anton Sokolov tarafından gönderildiğini ortaya koyuyor. Meagan, oyuncuyu gemisinde barındırıyor, Dreadful Wale ve Serkonos’un başkenti olan Karnaca ve Delilah’nın yükselişe başladığı yerden başlıyor. Yolculuk sırasında, oyuncu, kendilerine doğa üstü güçler öneren ve onları Delilah’yı durdurmalarını söyleyen Yabancılar tarafından ziyaret edilir.

Oyuncunun Karnaca’ya gelmesinin ardından, kentin yaygın yolsuzluk ve kötü yönetişim nedeniyle düşüşe düştüğünü ve bunun da ciddi bir kan dolusu istila olduğunu keşfediyor. Birinci görev Crown Killer tarafından kaçırılan Sokolov’u kurtarmaktır.  Taç Katil bildirildi dışarı saklandığını İnfiltratif Addermire Enstitüsü, oyuncu Taç Killer Karnaca Baş Simyacı, İskenderiye Hypatia’ya alter ego aslında olduğunu keşfeder. Hypatia, kazara Deneysel bir serum tasarladığında kendisi üzerinde Crown Killer şahsını yarattı ve Duke, Emily’yi kurmak için Crown Killer’ı kullanarak onu istismar etti. Oyuncu ya onu öldürme ya da onu iyileştirme seçeneği vardır. Addermire’i araştırdıktan sonra, Sokolov’un Duke’un Büyük Buluşu ve saat görevlilerinin yaratıcısı Kirin Jindosh tarafından hapsedildiği bilinmektedir.Oyuncu onu ortadan kaldırır, Jindosh en Clockwork Konağı girer ve Sokolov boşaltır.  Sokolov sonra Breanna Ashworth, Delilah için çalışan Kraliyet Konservatuvarı küratörü ve cadı ortadan kaldırmak için oyuncu yönlendirir. Oyuncu Kraliyet Konservatuvarı’na girer ve Delilah’ın Daud’un elinde yenilmesinin ardından, Delilah’yı Void’den geri getirmek için bir ritüel oluşturan Ashworth’tir keşfeder. Ashworth ölümcül bir saldırı ya da güçlerini ortadan kaldırmak suretiyle yok edilir.

Normal bir şekilde yenilgi yapamayacak kadar güçlü olmasından dolayı, Sokolov oyuncuya Maden Aramacısı Stilton’un evini soruşturmasını önerdi. Üç yıl önce, Ashworth, Stilton’un malikanesinde diriltme ayini yapti. Stilton kendisini malikanesinde barikat kurarak geri çağırıldı. Oyuncu, bölgedeki iki hizipten birine, Paolo tarafından yönetilen Howler çetesine veya Müdür Yardımcısı Liam Byrne liderliğindeki Başkonsoloslara yardım ederek konaka erişebilir. Alternatif olarak, oyuncu her iki gruptan da yardım etmeden bilgi çalabilir. Stilton konak girdikten sonra, oyuncu Stilton Delilah dirilişini tanık olduktan sonra deli gitmişti olduğunu keşfeder. Yabancılar tarafından verilen bir saat takımı yardımıyla oyuncu zamanında geri gider ve Duke, Jindosh ve Ashworth’un Void’den Delilah çekmesini gözlemler. Daha sonra, Delilah ruhunun bir bölümünü heykele sifonlar, böylece onu ölümsüzleştirir.Oyuncu onu ortadan kaldırmak ve Delilah ruhunu almak için Dük’ün sarayını işgal etti. Duke ortadan kaldırdıktan sonra oyuncu heykeli bulur ve Delilah’ın ruhunu çıkarır.El Delilah ruhu ile, oyuncu Delilah ile son durağa Dunwall döner. Yolda, Meagan, gerçek adının Jessamine’ye suikast düzeninde yardımcı olan Daud’un çetesinin bir üyesi olan Billie Lurk olduğunu itiraf ediyor. Oyuncu, Dunwall Kulesi’ne dönmeden önce Billie ve Sokolov’u öldürme seçeneğine sahiptir. Oyuncu yola çıktıkça, Delilah, gerçeği uygun gördüğü herhangi bir şekilde yeniden yazabilen bir tabloya dönüştürme sürecinde olduğunu öğrendiler. Delilah’yı ruhuyla yeniden birleştirdikten sonra oyuncu Delilah’yı öldürmeyi ya da onu kendi resiminde sıkıştırmaya mahkûm etmeyi seçebilir.

Oyuncunun, muhafızları, sivilleri ve Karnaca’yı geliştirecek insanları ayrım gözetmeden öldürerek yüksek kaosa neden olup olmadığına ya da can almayı engelleyerek düşük kargaşa yaratmasına bağlı olarak birden fazla sonuç var. Bitiren Yüksek Kargaşa’da oyuncu, Emily / Corvo’yu petrifikasyondan kurtarma veya onları sonsuza dek terk etme seçeneği ile karşı karşıyadır. Emily taşa bırakılmazsa intikam dolu bir imparator olur ve Delilah’nın destekçilerini, Corvo’yla birlikte kendi biçimiyle vahşice tasfiye eder. Corvo, Emily’yi taşlaşırsa tahtını kendisi alır ve İmparator Corvo “The Black” olarak bilinen vahşi bir zorbaya dönüşür. Bu arada Karnaca ya yeni bir tiran tarafından yönetiliyor ya da tamamen anarşi halinde çöküyor ve eğer hala hayatta ise, Sokolov eserinin sapkınlığına tanık olduktan sonra kırık bir adam haline gelir ve kendi ülkesine sürülür. Biten Düşük Kargaşa olayında, oyuncu Emily / Corvo’yu hapsetmelerinden kurtarır. Temsilciler Meclisi, Karnaca’yı ele geçirir ve şehri eşiğine getirir. Emily, adil ve adil bir hükümran olur ve imparatorluğa Corvo’yla yanını birleştirir. Sokolov, eserinin güzelce kullanıldığını görmekten gurur duyduğunda, memleketine döner. Bitirmeden ne olursa olsun, Meagan hâlâ hayatta ise, Billie Lurk olarak kimliğini okur ve Daud’u aramaya başlar.

Geliştirme

Dishonored 2 tarafından geliştirilen Arkane Studios tarafından yayınlanan Bethesda Softworks . İlk rağmen Lyon, Fransa ve Austin, Teksas, Amerika Birleşik Devletleri’nde hem Arkane ekipleri tarafından geliştirilen Arkane Studios Austin 2017 gelişmekte odaklanmış gibi, onun devamı Lyon ölçüde sadece geliştirilmiştir Prey .Her iki stüdyoları oyun işbirliği ve birbirlerinin inşa playtested.Aksine oyun, Arkane iç “Void” motoru üzerinde çalışan Unreal Engine 3 , daha önce kullanılan onursuz . Void motor dayanmaktadır id Tech 5 ,  sanat yönetmeni Sebastien Mitton ekibi tuttu söyleyerek orijinal motorunun “[kabaca] yüzde 20” ile. Arkane küçük açık dünya gibi motordan gereksiz öğeleri kaldırıldı ve grafik elden. Yeni motor, oyunun görsel yardım etmek oyun aydınlatma ve post-processing geliştirmek için tasarlanmıştır ve oyun görüntülemenizi sağlar yeraltı saçılması .

Dishonored  zihninde bir netice ile geliştirilen, ancak biri için fikirler onun indirilebilir içerik gelişimi sırasında ortaya çıkmaya başladı değildi. Harvey Smith, başlangıçta Emily’nin orijinal oyununda bir çocuk olması nedeniyle, Emily’ye “tam olarak sezgisel” olarak oynamama kararını verdi.  Emily oyuncular vardı etkisi oyunu çalınan nasıl değişti, geliştirici onun hikayesini devam onu daha fazla derinlik vermek için karar verdiniz onursuz 2 .  alternatif oyuncu karakterinin kendisi bir sonraki karardı olarak seçim Corvo dahil etmek.  Bu birlikte zaman çizelgesi hareket anlamına rağmen, Arkane dizinin kaybetme korkusuyla çok ileri gitmek istemiyordu gaslamp fantezi / SteamPunk “vibe”.

Ilk oyun aksine, Emily Kaldwin ve Corvo Attano hem de dile gerektiğine karar verildi onursuz 2  geliştiriciler daha önce iki adet suikastçi Davud ile sesli oyuncu karakteri ile de tecrübe etmişti  indirilebilir içerik , Dunwall ve Bıçak ve Brigmore Witches .  Sesli oyuncu karakterleri geliştiriciler diyalog yoluyla ekrandaki şeylere dikkat çekmek için izin ve Arkane daha duygusal yatırım oyuncu yapma onları daha iyi buldum.  Corvo ilk maçında sessiz bir karakter olmuştu gibi, Arkane da ona “daha iddialı kişiliği” verirken bir oyuncu onun karakteri hakkında yapmış olduğunuz geniş varsayımlara karşı giderek önlemek istedim.  Başlangıçta, oyuncu olursa olsun seçildi hangi karakteri tüm yetkileri erişimi oldu. Bununla birlikte, bunun yerine ekip onları sınırlamayı ve karakterin güçlerini “yaşamlarını veya zamanlarını dünyaya yansıtmayı” seçti.

Arkane ilk bazı eleştiriler etkilenmiştir onursuz .  zorluk önemli bir sorun olarak kabul edilmemesine rağmen, oyuncuların oldukça büyük bir miktarda ilk çok kolay ve böylece sert zorluk ayarları ele alındı oldu şikayet etmişti.  farklı bireyler kaos değişen miktarlarda hibe değişmiş kaos sistemi, nedeniyle birçok oyuncu orijinal oyun Kalp nasıl kullandığını uygulanmıştır. Kalp işaret edildiği kişilerle ilgili sırları açığa çıkardığından, oyuncular hangi NPC’leri öldürecekleri ve hangilerinin bırakılacağına karar vermek için onu kullanacaklardı.

 

Bu yardımcı oldu mu?

0 / 0

Bir yanıt yazın 0

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Required fields are marked *