Windows

Final Fantasy XV incelemesi

dünya aksiyon rol oynama video oyunu geliştirildi ve tarafından yayınlanan Kare Enix için PlayStation 4 ve Xbox One ev konsolları . Oyun 29 Kasım 2016 tarihinde dünya çapında yayımlanan ve onbeşinci ana taksit Final Fantasy serisi. Oyun bir özellikleri açık-dünya benzeri çevre ve eylem tabanlı savaş sistemi Kingdom Hearts serisi ve Final Fantasy Type-0 , silah ve araç seyahat ve kamp gibi diğer unsurları geçiş olanağı içeren.

Final Fantasy XV Eos kurgusal dünya üzerinde yer alır. Lucis krallığını barındıran tüm dünya ülkeleri, Niflheim imparatorluğunun hâkimiyetindedir. Noctis Lucis Caelum , Lucian tahtın varisi, iki ülke arasındaki barış görüşmelerinin arifesinde Niflheim’ın tarafından ele sonra vatanını ve onun büyülü kristal geri almak için bir arayış devam ediyor. Oyun hisseleri ile tematik bağlantı Fabula Nova Crystallis Final Fantasy içeren bir ortak mythos ile bağlantılı bir oyun seriye, makine türüne Final Fantasy XIII ve Final Fantasy Type-0 .

Geliştirme döngüsü Final Fantasy XV bir zaman, 2006 yılında başlayan PlayStation 3 başlıklı -Exclusive spin-off XIII Karşı Final Fantasy yaklaşık on yıl sürdü. Tetsuya Nomura karakterleri ve orijinal konseptini oluştururken, orijinal yönetmen ve karakter tasarımcısı olarak görev yaptı. 2012 yılında, o serinin bir sonraki ana hat başlığı olarak rebranded ve geliştirme kaymıştır sekizinci nesil platformlar Nomura tarafından yönetici olarak yerini ile, Hajime Tabata . Ek video oyunları geliştirme olmadan hikaye genişletmek için bir multimedya projesi “olarak adlandırılan Final Fantasy XV Evren” oluşturuldu: ürünleri dahil bir anime serisi , bir uzun metrajlı filmi , ve gelecekteki sanal gerçeklik tabanlı indirilebilir içerik .

Final Fantasy XV bir olan açık dünya aksiyon rol yapma oyunu oyuncuların ana kahramanı kontrol altına almak Noctis Lucis Çelikkalem Eos dünya çapında yaptığı yolculuk sırasında. Üç arkadaşı Gladiolus, Ignis ve Prompto eşliğinde Noctis, doğrudan oyuncu tarafından kontrol edilen tek karakter. Basit hareketlerle gezinebilir, küçük engelleri atlayabilir, sınırlı bir süre sprint edebilir ve çekim gibi bağlam tabanlı eylemler gerçekleştirebilir Nesnelerin arkasında örtün. Dünya yürüyerek keşfedilmeyi olabilir büyük bir bağlı kütlesi, ya da partinin arabasını “Regalia” veya kullanmaktır chocobos içinde galliform kuşları yinelenen, Final Fantasy serisi.  Regalia ve seçilen Chocobos Hem oyuncu tarafından özelleştirilebilir ve karakterlere kendi bağlantı yeterince güçlü olup olmadığını Chocobos savaşlarda katılabilirsiniz. Chocobos manuel olarak kontrol edilirken, Regalia manuel veya otomatik olarak kontrol edilebilir. Parti ayrıca, dünya haritasında kilidi açılmış bölgelere hızlı seyahat edebilir. Regalaya periyodik olarak benzin istasyonlarında yakıt ikmali yapılmalıdır.Taraf ziyaret edebilirsiniz kasabalarda, pansiyon ve oteller de kalabilirler, dükkan ürün ve ekipmanları oyun-para gil ile satın alınabilir ve yerel Tipsters vardır olmayan oynanabilir karakterler (NPC’ler), ana hikaye misyonlarından yan görevlere kadar görevler hakkında bilgi sağlar. Kasabalarda bulunan bireysel NPC’lerden yan görevler de mevcuttur.Bazı hikaye dizileri sırasında, diyalog seçimler NPC yanıtı değiştirerek seçilen seçeneği ile, NOCTIS için görünür. 

Savaş sistemi 

Oyun, Aktif Çapraz Savaş sistemi olarak adlandırılan eylem tabanlı bir gerçek zamanlı savaş sistemi kullanıyor. Bir menü arabirimi kullanmak yerine, oyuncu “Saldırı”, “Savun”, “Sihir” ve “Öğe” gibi kontrolör üzerindeki düğmelere doğrudan eşleşen komutları seçer. Savaşlar yerine ayrı bir arenaya geçiş daha mevcut ortamda gerçekleşecek ve kapalı bina iç açık ovalar arasında olabilir. Düşmanları yaklaşırken, bir tehdit metre parti düşmana alır yakın yoğunluk büyüyen, ekranın üst kısmında görüntülenir. Parti yaklaşıp saldırır veya lekelenince, savaş başlar. Normal savaşlarda düşmanlardan ve savaş bölgelerinden uzaklaşmak savaşa son verir. Savaş sırasında, her karakter vardır sağlık noktaları ve Noctis da vardır sihirli noktaları HP bir karakter saldırıya uğradığında azaltılırken, Noctis’in milletvekili, sarma veya özel silah becerileri gibi ilişkili yetenekleri kullanmadığında savaşta olmadığı zamanlarda iyileşir. Tüm HP kaybedilirse azami HP kapağı azalır; Daemons, saldırılarıyla birlikte HP kapağını düşürebilen bazı düşmanlarla. Eğer tüm HP kaybedilirse, karakterler Tehlike Modu’na girer, kısa süre tekrar canlanma öğesinin kullanılması gerekir. Noctis yenilirse oyun sona erer.

Noctis savaşta üç eylem gerçekleştirebilir: standart saldırı; Noctis’i başka bir düşman veya yoldan sapma noktası gibi hedeflenen bir bölgeye götüren “Warp” ve saldırıları engelleyen ve parlatma yapan “Defend”. “Bekleme Modu” seçeneği mevcut, burada tüm oyuncu girişi durursa savaş duraklıyor ve oyuncular saldırıya yeni düşman seçebiliyor veya zaman sınırı içinde atılabilecek eylemleri seçebiliyorlar. “Mode bekle” in NOCTIS ve Ignis hem mevcut bir seçenek Terazi, bir düşmanın sağlığı, güçlü ve zayıf yönlerini gösteren bir yeteneğidir. Noctis tek ve çift elle kılıç, Sırık, balta, kalkan ve hançerler de dahil olmak üzere yakın dövüş silahları, üzerinde geniş bir yelpazede erişimi vardır. Silahlar, Noctis savaşırken ince havadan ortaya çıkar ve elle oyuncu tarafından kaydırılabilir. Donanımlı silahın türü saldırı hızını ve normal saldırılardaki hasar miktarını belirler. Normal saldırılara ek olarak, Warpstrike saldırısına ek olarak “Side Strike” veya “Blindside” gibi Noctis’in konumuna göre daha fazla hasar alan saldırılar da var. Düşmanlardan gelen saldırılar canlanmış olabilir ve Noctis’in karşı saldırıya maruz kalabileceği paranın kalitesine bağlı olarak. Kalkan tipi bir silah kullanırsanız, başarılı bir blok saldırıyı savunmasız bırakarak bir düşmanı engeller.Standart silahların daha güçlü iken, Phantom Kılıçlar her kullanımdan ile HP tüketmek: Hikaye ilgili silahlar bir metre mücadele sırasında dolduğunda Noctis özel bir saldırı için çağırabilir Phantom Kılıçlar, vardır.Noctis de tüfek için tabanca gibi tabanca arasında değişen ateşli silahlar-Guns, iki sınıf kullanabilirsiniz; Ve Makinelere, kullanılan türe göre değişen etkilere sahip güçlü silahlar, güçlü bir şok dalgası üretmekten melee zarar verme işlemlerine kadar.

Oyunun kontrol ederken NOCTIS ‘yoldaşları, yapay zeka , bağlamsal komutları gerçekleştirebilirsiniz. Noctis düşmanlara saldırırken, Bağlantı Ölçer adı verilen bir metre dolguluyor. Dolu olduğunda, Noctis’in arkadaşları Bağlantılar’ı başlatabilir, savaşta birlikte hareket eder. Noctis de arkadaşlarına komuta gönderebilir: Gladiolus kılıcıyla süpürüp saldırır, Ignis düşmanları işaretlemek için hançerlerini kullanır, böylece Noctis bir warp grev saldırısı yapabilir ve Prompto, düşmanlarını rahatsız eden ve yavaşlatan bir parlama başlatmak için silahını kullanır. Bunların her birinden sonra, Noctis bir takip saldırısı başlatabilir. Noctis, Phantom Link’i de tetikleyebilir, burada Phantom Kılıçlarını arkadaşı arasında bölünerek tek bir saldırı başlatır.

Sihir, iki çeşide ayrılır: Elemental büyü ve Ring magic.Element Magic üç tip halinde ayrılmıştır; Ateş, Buz ve Şimşek. Elemental sihir, dünya haritası boyunca noktalar çizilerek, özel şişelere absorbe edilir ve düşmanlarda kullanılabilecek büyülü bombalar hazırlanır. Elemental büyü, düşmanlara zarar verirken parti üyelerinin iyileşmesi gibi yeni efektler eklemek için belirli maddelerle birleştirilebilir. Hem Noctis hem de arkadaşları Elemental büyü kullanabilirler.Noctis edinilen ve bir hikaye ile ilgili madde Lucii Ring denilen donatılmış olduğunda erişilen Halka sihirli, böyle bir düşmanın sağlığını boşaltır “Ölüm” gibi daha güçlü büyülü yetenekleri erişimi vardır.Oyunda belli bir noktadan sonra Noctis çağırabilirler çağrılan canavarlar Astrals denilen yardımcı olan yıkıcı bir saldırı başlatma veya istatistik meraklıları vererek parti. Sunulan çağrılar, Titan, Ramuh, Leviathan ve Carbuncle de dahil olmak üzere seri yönetmeliklerdir. Saldırı türleri ve hatta herkese yardım edip etmedikleri çevreye bağımlıdır: Örneğin, Leviathan yakınında bir su kütlesi olduğunda yalnızca çağrılabilir.Hikayede belirli noktalarda, Noctis Noctis savaşta belirli eylemleri gerçekleştirir zaman kendi eylemleri tetikleyen var misafir karakterler eşlik ediyor.

Karakter ilerlemesi

Her savaştan sonra, karakterler kazanmak deneyim noktaları (EXP), ama EXP belirli bir miktar toplandı edildiğinde otomatik olarak yukarı düzeye yok. Bunun yerine, parti, dünyadaki “Hanlar” ya da hanlar gibi belirlenmiş dinlenme yerlerinde güvenli bölgelere gitmelidir. Parti geceleri dinlenirse, kazanılan EXP miktarına bağlı olarak her karakter kazanılır. Savaşta yenildiyse, EXP son noktaya kadar kalıcı olarak kaybedildiğinden bu noktaya yükseldi. Yeryüzündeki etkinlikler partinin Yetenek Puanlarını (AP) kazanıyor. AP, Yükseliş Izgarasına oyunun beceri ağacı sisteminde geçti. Her Yükseliş ağacı, büyü, dövüş veya pasif yeteneklerle ilişkili olarak türe göre sıralanır. Harcama AP, beceri ağacında bağları açar; bu da daha yüksek miktarlarda AP’nin kilidini açmasını gerektiren başka bağlantılara erişim izni verir.

Noctis’in arkadaşlarının her biri kendi becerilerini geliştirir ve bu becerileri kendi kullanımlarına göre düzenler ve ekipmanları etkiler. Noctis’in avcılık yeteneği, balıkları ve kullandığı daha iyi eşyaları daha çok geliştirir ve bu da onun ekipmanına yayılır. Gladiolus’un hayatta kalma becerileri, partinin bir günde ne Kadar seyahat ettiği mesafeye bağlı olarak artar ve bu da ekipmanlarının ve kalemlerin kalitesini artırır. Ignis’in yemekleri, dükkânelerde satın alınan ya da vahşi bulunan bileşenlere dayalı olarak geliştirilebilir ve yemekleri partiye verilir. Prompto, partinin yolculuğu sırasında fotoğraf çeker ve zamanla kendi yeteneklerinin kalitesi artar. 

Ayarlar

Final Fantasy XV gerçekleşir Dünya, Eos benzeri dünya üç kıtada ayrılmıştır hangi. Kuzeydoğuda, Lucis, Kristal olarak bilinen ve eski çağlarda dünyanın tanrıları tarafından egemen olan Caelum hanedanına armağan edilen ve Kristal olarak bilinen büyülü bir eserin sahibi olan bir krallıkta yatıyor ve kalıtsal Ring of the Lucii’ye erişiliyor. Lucis’in güneyinde, Serbest ticaret kentlerinin birleşmesi yoluyla oluşan bir ulus olan Accordo’nun adaları vardır. Batı kıtasında, Niflheim’in ve Tenebrae ulusunun teknolojik açıdan gelişmiş imparatorluğu ev sahipliği yapıyor; Tenebrae, sonuncusu Oracle tarafından yönetiliyor -bu rahip, dünya tanrılarıyla komün görüşme ve sonsuza dek dünya çapında bir felaket olan Starscourge’u durdurma kabiliyetine sahip bir papaz. Dünyanın gecelerini uzatır.Eos dünya içinde önemli varlıklar Astrals, doğal dünyanın koruyucusu olarak hizmet etmek ve insan işlerden boşanmış ilahi bir ırktır.

Uzun yıllar boyunca, Lucis, neredeyse tüm Eos’u egemenliğine getiren militarist Niflheim ile savaş halindeydi; Tenebrae, Oracle’ın etkisi nedeniyle sınırlı siyasal özerkliği koruyor. Bu esnada, Lucis’in başkenti olan Uykusuzluk, Niflheim’in Magitek ordusunu körükleyen Kristal’in sihirli bir kalkanı olan Duvar’ı, yaşam gücünün kralını boşaltarak süslemeye devam ediyor. Oyunun başında bir ateşkes iki ülke arasındaki bildirilmiş ve devletlerin birliği Lucis Prensi NOCTIS ve Tenebrae Lady Lunafreya arasında bir evlilik yoluyla önerilmiştir.

Karakterler 

İki ana karakterleri Noctis Lucis Caelum , Lucis ve tek oynanabilir karakter taç prensi ve nişanlısı Lunafreya Nox Fleuret , bir Oracle ve Tenebrae eski prenses. Noctis üç başkaları tarafından yolculuğuna eşlik eder: Kuzgunkılıcılar Amicitia , NOCTIS korumaları; Ignis Scientia , bir dahi askeri taktisyen ve NOCTIS danışmanı; ve Prompto Argentum , bir alt sosyal sınıftan NOCTIS arkadaş. Misafir karakterler içeren Cor Leonis , NOCTIS partisine bir veli gibi davranan Lucis efsanevi bir savaşçı ve Iris Amicitia , Glayöl kız kardeşi. Diğer önemli karakterler Regis Lucis Caelum CXIII , Lucis ve Noctis babası kral ve Gentiana , Lunafreya en görevlisi. Niflheim’ın imparatorluk tarafından yönetiliyor İmparator Iedolas Aldercapt . Aldercapt müttefikleri, dahil Ardyn Izunia , imparatorluk şansölyesi; Ravus Nox Fleuret , Lunafreya kardeşi ve imparatorluk ordusunun başkumandanı; Verstael , imparatorluğun baş araştırmacısı ve Aranea Highwind , Niflheim’ın hizmette bir paralı dragoon.

Plot

Final Fantasy XV NOCTIS ve arkadaşları Lunafreya için NOCTIS düğün gerçekleşecek olan Altissia ve accordo başkenti seyahat Kuzgunkılıcılar, Ignis ve Prompto açılır. Yol boyunca, Niflheim’in Lucis’e ihanet ve Kristalin çalınması haberi alıyorlar ve Kral Regis, Lunafreya ve Noctis’in de kendisinin öldüğü bildirildi. Kronometreyi kurtarmak ve tahtını geri almak için Noctis’e görev yapan Crownsguard komutanı Kor Leonis ile tanışırlar. Lucido’nun eski krallarından Lucii’nin silahlarını almak. Parti ayrıca Ardyn’den geçiyor ve Ardyn, The Cauthess’ın Diskinde Astral Titan’a yönlendiriyor. Titan’ın davasını tamamladıktan sonra, Noctis, Lunafreya’nın Titan’ı Noctis’e gücünü vermeye ikna ettiğini öğrenir. Onlar, Noctis atalarının kalıntılarını ele geçirerek ve Ardyn ve Lunafreya’nın ruh asistanı Gentiana’nın yardımıyla Astral Ramuh’u bir araya getirerek Eos’u gezmeye devam ediyorlar. Yolculuklarının gidişatında gecelerin söylentileri giderek daha uzun süre büyüyor ve Daemons olarak bilinen gece güreşi canavarlarının ortaya çıkışı duyuluyor.

Parti sonunda Lunafreya’nın kutsal alan Altissia’ya varır. Lunafreya Astral Leviathan’ı uyandırır, böylece Noctis gücünü elde Eder, yalnızca Leviathan bir fırlamaya devam eder. Ardyn, gerçek renklerini, Lunafreya’yı ölümle yaralayarak ritüelini bozarak ortaya koyar; Bununla birlikte, Noctis’in güçlerini uyandırarak Leviathan’ı yenmesine izin vermeyi başarır. Bilinç dolu haldeyken, bir rüyada Lunafreya’nın ruhu tarafından ziyaret edilir ve ona Lucii Halkası verilir. Noctis, Kaos’ta Altissia’yı bulmak için uyanır ve savaş sırasında Ignis körleşir. Parti, Niflheim’in başkenti Gralea’ya doğru devam ediyor; bazı sürtüşmeler Ignis’in durumundan kaynaklanıyor ve barışmaya zorlanıyor. Ardyn daha sonra görünür ve Noctis’in Prompto’yu Daemons tarafından saldırıya uğramadan önce trenden atmasına hileler. Tenebrae’dayken, Noctis, Lunafreya’nın Astralelerle olan temasından öleceğini ve kardeşi Ravus’un Noctis Regis’in kılıcını vermeye niyetli olduğunu öğrenir. Astral Shiva’nın cesedini geçerken, Noctis, Gentiana’dan kendisine olan kutsamasını alır ve Shiva’nın insani formu olarak kendini gösterir. Ardyn, daha sonra, Prompto ve Crystal’ın Gralea’nın ana kalesinde tutulduğunu ve Kristalin Daemons’u yok edebileceğini ortaya koyarak bir kez daha ortaya çıktı. Parti, Gralea’ya ulaştıktan sonra Daemons tarafından işgal edildiğini tespit etti; Noctis’in güçleri bastırılmış ve Lucii’nin Yüzüğü’nü almaları zorlanmıştı. Noctis, Regis’in kılıcını aldığında, parti kalede ilerlemek için Ardyn tarafından Daemons’a dönüştürülen Ravus ve İmparator Aldercapt’la karşılaşmaya devam ediyor.

Partiden ayrılacak olan Noctis sonunda Crystal’e ulaştı. Dokunduktan sonra, Astral Bahamut’tan gerçeği tam olarak öğrentiği ruh alanına taşınır: Noctis, Starscourge’un Eos’u’nu boşaltacak Gerçek Kral olacak şekilde öngörüldü ve “Ardyn Izunia” aslında Ardyn Lucis’tir İki bin yıl önce Kristal tarafından seçilen Lucis’ten eski şifacı olan Caelum. Ardyn, Daemons’u kendine çekerek Eos’u kurtardı, yalnızca Astrallerin yükselişini inkar etmek ve Noctis’in atası – Ardyn’in yerini Crystal’ın seçtiği gibi alacak bir kral tarafından şeytanlaştırmak için – kurtardı. Daemons’un gücüyle ölümsüzleşti, Ardyn o zamandan beri kralın kan çizgisini ve Kristali intikam almak istedi ve gerçek kralın ortaya çıkmasını bekledi, böylece ikisini de yok etti. Noctis, kaderini yerine getirmek için kendini hazırlayan önümüzdeki on yıl boyunca harcıyor; Ölümlü bölgeye döndükten sonra Eos’un ebedi gecesine inmesinden bu Yana Daemons’u beklettiği arkadaşlarıyla bir araya gelir. Uykusuzluk kalıntılarına giderler; Parti kötü niyetli Astral Ifrit’i yendikten sonra, Noctis Ardyn ile yüzleşir ve onu iklim düellosunda öldürür. Noctis daha sonra tahttan çıktı ve Lucii’nin ve Kristalin ışığı kullanarak, Starscourge ve Daemons’u dünyadan arındırmak için hayatını feda ediyor. Ruhsal alanda, Lunafreya ve Lucii’nin yardımı ile Noctis Ardyn’in ruhunu bir kez ve herkesi yok eder.

Geliştirme 

 Final Fantasy XV öncelikle tarafından geliştirilen Square Enix ‘in Business Division 2 stüdyo.gelişimi ile yardımcı Ek stüdyoları dahil HexaDrive , XPEC Eğlence , Plusmile, Umbra ve Streamline Studios .Personel dahil yönetmen Hajime Tabata ; yapımcı Shinji Hashimoto ; orijinal taslak dayanan senaryo yazdı ana yazar Saori Itamuro, Kazushige Nojima ; ve sanat yönetmenleri Tomohiro Hasegawa, Yusuke Naora ve Isamu Kamikokuryo .Karakter tasarımları ile olan Tetsuya Nomura Naora daha sonra revizyonlarla ve Roberto Ferrari.Ana karakterlerin giyim Hiromu Takahara, Japon moda evi ROEN için kurşun tasarımcı tarafından dizayn edilmiştir.Soundtrack Final Fantasy XV tarafından bestelendi Yoko Shimomura gerçek zamanlı ve CGI hem cutscenes Takeshi Nozue yönettiği iken, Görsel Works , Square Enix ‘in-house CGI üretim stüdyosu.Logo illüstrasyon düzenli serisi sanatçı oldu Yoshitaka Amano .

Kalkınma için bir spin-off başlık olarak 2006 yılında başladı PlayStation 3 olarak adlandırılan XIII Karşı Final Fantasy . Bu bir parçası olarak ilan edildi Fabula Nova Crystallis Final Fantasy , ortak bir mythos ile bağlantılı bir oyun seriye, makine türüne ve Square Enix tescilli koştu Kristal Araçları motoru. Arkasında ekibi tarafından geliştirilen Kingdom Hearts serisinin, bu bir karanlık girdi olarak düşünülmüştü Final Fantasy ana serisi izin daha seri.Nomura özgün bir yönetmen, tasarımcı oldu ve ilk konsept ve senaryo oluşturdu.Yalnızca aşağıdaki altı yıl içinde bölük pörçük görünüşe yapma, uzun süreli ve sorunlu gelişme yaşadı proje.Gibi erken 2007 olarak, projenin ölçeği sonraki ana hat girişi olarak Rebranding ve görüşmelere istenir. Iç açıklanması ile PlayStation 4 ve Xbox One , bu önerilen bir PS3 versiyonu nedeniyle teknik sıkıntılara hurdaya edilmesiyle, bir ana hat girişi içine değiştirmek için karar verildi. Oyunun motoru da şirketin yeni tescilli oyun motoru kaydırarak değişti Işıklı Studio .Kendi rebranding zamanında ve 2012 yılında yeni nesil konsollar geçiş XIII Karşı Tabata bu şekil aldı asla söyleyerek,% 20-25 tamamlandı varlık olarak nitelendirildi.

Tabata Nomura’yı devraldığında projenin tamamı değiştirildi ve gelişme başladı, ancak projenin orijinal vizyonuna mümkün olduğunca doğru kalmasını sağlamak için Nomura ile 2013 sonuna kadar eş direktör olarak çalıştı.Değişiklikler orijinal hikayenin açılış kaldırılması ve benzer isimli Lunafreya orijinal kahraman Stella Nox Fleuret değiştirilmesi de vardı.Bağlantı Fabula Nova Crystallis da markalaşma ve mythos özgü oyunun pazarlama yardımcı olmak için çıkarılmış terminoloji ile, düşürüldü. Tematik, estetik ve tasarım öğeleri, dünyadaki ve yapıtaşlarındaki temel konumlarından ötürü tutuldu.Arkasındaki ana kavram Final Fantasy XV Dünya Dünya’ya çok benzer olan ve yavaş yavaş başka türlü normal bir ortamda izinsiz fantastik öğeler sahip, “gerçeğe dayalı bir fantezi” idi. Bu peşinde, Eos yerleri gibi gerçek dünya yerleri dayanmaktadır Tokyo , Venedik ve Bahamalar .

Başlangıçta birlikte 2006 yılında ilan XIII ve Tip-0 , oyun kamuya 2013’te rebranded Electronic Entertainment Expo ertesi yıl başlayan başlığını düzenli güncellemelerle.Bir oyun demosu başlıklı Final Fantasy XV: Episode Duscae sınırlı bir ek olarak Mart 2015 yılında piyasaya sürüldü Final Fantasy Type-0 HD .Başlıklı Los Angeles büyük bir olay olarak Mart ayında ilan edildi Onun ilk dünya açıklaması, 30 Eylül “Uncovered: Final Fantasy XV “.Etkinlikte, bu ortaya çıktı Final Fantasy XV birden çok parça vardı tie-medya, birden fazla oyun geliştirme olmadan hikaye üzerine genişletmek için personel tarafından kullanılan.Lakaplı Final Fantasy XV Evren”, bu başlıklı ikinci bir demo dahil Final Fantasy XV: Platin Demo , bir CGI metrajlı film başlığı Kingsglaive: Final Fantasy XV , adıyla özgün bir net animasyon serisi Brotherhood: Final Fantasy XV ve içinde bir minigame dayalı mobil başlık Final Fantasy XV .Daha fazla mobil başlıklar ya tie-ins veya medya evrenin açılımları olarak geliştirilmiştir.Başlangıçta 30 Eylül için planlanan olmasına rağmen, daha parlatma işleri 29 Kasım geri itiliyor tarih sonuçlandı Öykü ve oyun tabanlı indirilebilir içerik geliştirmek için yamalar yanı sıra, oyun performans, aynı zamanda planlanan bir de dahil olmak üzere çekim tabanlı yan oyunu PlayStation VR başlıklı Final Fantasy XV VR Experience 

 

Bu yardımcı oldu mu?

0 / 0

yakın zamanda Gönderilenler

  • İOS

Uygulamalar Hücresel Veri Üzerinden İndirilmiyor

Uygulamalar Hücresel Veri Üzerinden İndirilmiyor Hücresel veri üzerinden App Store'dan uygulama indiremiyor musunuz? Wi-Fi’ye bağlı…

3 hafta önce
  • Genel

Tesla Wi-Fi’a Nasıl Bağlanır?

Tesla Wi-Fi’a Nasıl Bağlanır? araçları, yazılım güncellemelerini almak, internet üzerinden hizmetleri kullanmak ve araç içinde…

3 hafta önce
  • Windows

Bozuk bir Excel çalışma kitabı nasıl onarılır

Excel dosyalarının bozulması, hem bireyler hem de iş dünyası için ciddi bir sorun olabilir. Özellikle…

3 hafta önce