Halo Wars 2, ilk Halo Savaşlarından yaklaşık 30 yıl sonra ve kronolojik olarak Halo 5’den sonra gerçekleşir. Ateş Ruhu mürettebatı, cryosleep’den çıkar ve şu anda Sözleşmeden ziyade Banished adlı haydut bir Brüt hizip alır. Kafanın başında büyük bir acımasızlık nedeniyle tanınmış bir Brut olan Atriox var ve sen ve ordunuz kendisini bulup kapatmakla görevli. Evrenin diğer yönlerini keşfedebilmesi açısından Halo hayranı olarak ilginç bir hikâye, ancak ana Halo hikâyesi için zorlayıcı vahiyler veya gerekli bilgi sunmuyor. Bununla birlikte, devam ettirmeye değer bazı muhteşem filmler var ve karakterler biraz sevimsiz aksiyon-film dizileri söylese bile, yüzlerindeki duyguyu görmek, geri çekilmek için yeterlidir. Halo Wars 2 inceleme
Maalesef, Halo Wars 2 karakterlerini anlamlı bir şekilde geliştirmiyor; bu da, cutsceneleri, evrene yapılan eklemelerden çok göz şekeri gibi hissettiriyor. Ancak hikâyenin birçoğu etkili biçimde savaşa girer. Savaş öncesi diyalog, karşı karşıya olduğunuz şey için sizi hazırlamanıza yardımcı olur – birlikler neden belirli pozisyonlarda olduğu ve neden belirli noktaları savunmanız gerektiği gibi – savaşın yapısına alıştığınızda da yararlıdır. Hikâye entegrasyonu akıllıdır ve abartılı değildir, bir eğiticinin hazırladığı hissi vermeden temel bilgilerinizi bulmanızı sağlar.
Kampanya, puan toplama, üsleri ya da birlikleri savunmak ya da düşmanın dalgalarını atlatmak üzere kurulmuş ayrı görevlerden oluşuyor. Yeni birlikler üretmek ve mücadele etmek için ihtiyaç duyduğunuz iki kaynağı idare etmek de dâhil olmak üzere tüm orduyu kontrol edebilirsiniz: arz ve güç. Ne zaman ve ne kadar üreteceğine karar verirken bir miktar dengeleyici bir hareket var ve sıklıkla bu seçimleri çabucak yapmak zorunda kalıyoruz. D-pad ile bir grup ünite veya üs gibi farklı ilgi noktalarından geçebilirsiniz ve çoklu cepheler veya daha fazla düşman içeren savaşlar, mümkün olduğunca çabuk bu farklı noktalar arasında koordine etmenizi gerektirir.
Ancak Halo Wars 2, gerçekten stratejik olmak için soyulduğunu hissediyor. Bir yandan erişilebilir, ancak kampanya yalnızca son birkaç misyonda zor ve biraz antiklimaktik. Halo Wars 1’den farklı olarak herhangi bir birlik kombinasyonunu içeren özel gruplar oluşturabilirsiniz, ancak son kavgalarından birine kadar bu özelliği hoş karşılamış olsanız da, ihtiyacınız olmayabilir. Oyunun o noktasına gelene kadar, rakibinizin birim türüne göz kulak olduğunuzda ve karşı koymak için uygun bir ordu oluşturduğunuz sürece, rock-paper-scissors tarzını elde edebilirsiniz. Denizciler iyi yem yapar, Cyclops birimleri araçlara karşı, Hellbringerlerin piyade üzerinde üstünlüğü vardır, vb. Normal güçlük konusunda AI hiç de akıllı görünmüyor ve doğru kenara atılmadığımda (benim yanımda olmak veya ordumun yapısına çok fazla adapte olmak yerine) sadece bana üstün geldi.
Çok oyunculu oyunda, yapması gereken tek önemli karar, birkaç önde gelen yetkilinin seçmek olmasıdır – aksi takdirde, BM Güvenlik Konseyi ve Banished fasılları oldukça benzer taktik fırsatlar sunar. Fakat modlar akıllıca Halo FPS modlarını denemiş ve bütün orduya uyarlıyor. Örneğin, 2, 3 ve Reach’te Bölgeler modu gibi bir yeri yakalamak ve tutmayı içeren hâkimiyet oyunları – örneğin çok fazla kaynak yönetimine ihtiyaç duyan bir silah yarışıdır. Ve eğer FPS maçlarına katılmayı kabul ediyorsanız, Halo Wars 2’nin RTS uyarlamaları genellikle çok hızlı bir hıza sahip, bu nedenle zamanında bile olmadığınız halde bir veya iki oyunu atlayıp oynayabilirsiniz.
Maçlar genellikle heyecan verici olacak kadar telaşlıdır, ancak savaşın aerodinamik, FPS ilham kaynağı doğası bu kadar uzun süre eğlencelidir. Seçenekler, özellikle gamepad’deki kontrol girdileri ve maçtan önce seçebileceğiniz birkaç lider gücüyle oldukça sınırlı olduğundan, tepki vermek ve karşı koymak için çok fazla olanak vardır. Genel bir saldırı planını düzelttiğinizde ve kaynak yönetimi masteredildiyse, çok fazla şey kalmadı. Bundan başka, Blitz modu ilginç, Halo’nun güverte yapı kartı oyununda bir RTS döndürdü – bu nedenle çoğu CCG gibi dönüşlü olarak değil, hareket halindeyken kart kullanıyorsunuz ve kaynak düşüşleri gibi şeyleri yönetiyorsunuz. Elbette, geniş bir oyun için sağlam bir RTS temeli olmaksızın, Blitz için fazla bir anlam ifade etmiyor ve Halo Wars 2’nin geri kalan kısmı gibi, bacaklar için yeterince derin değil. Halo Wars 2 inceleme
Bu yardımcı oldu mu?
0 / 0
Discord RTC Connecting Hatası Nasıl Çözülür Discord, kullanıcıların sesli sohbetler yapmasını ve sunucular üzerinden iletişim…
Excel'de Değer Değiştirme Düğmesi Nasıl Eklenir Excel, kullanıcıların işlemlerini hızlandırmasına olanak tanıyan güçlü bir araçtır.…
WhatsApp Durumunuzda Birinden Nasıl Bahsedilir? WhatsApp'ın "Durum Bahsetmeleri" özelliği sayesinde, durum güncellemelerinizde bir kişiden bahsetmek…