Yaklaşan bir aksiyon rol yapma video oyunu tarafından geliştirilen Gerilla Oyunları ve tarafından yayınlanan Sony Interactive Entertainment için özel PlayStation 4 . Horizon: Zero Dawn inceleme
Arsa, robotlar tarafından işgal edilen bir dünyada yaşayan bir avcı ve okçu olan Aloy’un etrafında dönüyor. Hayatının tüm zamanlarını koruyarak, onu uzun zamandır korunaklı koruyan tehlikeleri keşfe çıkıyor. Karakter kullanan değişmekteydi , melee silah ve gizli kalıntıları da kaynaklar için yağmalanmış olabilir mekanize yaratıklar mücadele taktikleri. Bir yetenek ağacı oyun geliştirmeleri için çevrildiğinde. Oyun bir özellikleri açık bir dünya Aloy ana hikaye tüm dünyada onu yönlendirir ise yan görevler gerçekleştirmek için basılı tutun kabilelerin bölünmüş, keşfetmek için ortam. Horizon: Zero Dawn ne zaman çıkacak
Kalkınma Horizon Zero Dawn, 2011. Mathijs de Jonge, yönetmen başlanmıştır olanların “en riskli” fikri onu kabul perdeli . Konsept, dünyanın güzellikleri ve tehlikeleri arasındaki kontrastı araştırıyor. Gerilla Oyunları vurgulayan deneme yanılma , oyun oynarken bir öğretici uygulamak değil seçtiğiniz için temel olarak. Oyun motoru , Decima , daha önce için tasarlanmış olan Killzone Shadow Fall ve için değişmiş Horizon Zero Dawn, ilk fikri mülkiyet beri Gerilla Games tarafından geliştirilen Killzone 2004 yılında, ve aynı zamanda bir geliştirme stüdyonun ilk denemede rol yapma oyunu .
Horizon Zero Dawn En İyi Özgün Oyunu ödülünü kazandı Oyun Eleştirmenleri Ödülleri 2015 ve 2016 yılında.
Horizon Zero Dawn bir olan aksiyon rol yapma oyunu bir oynanan üçüncü kişi görünümü . Makineler adıyla bilinen robot yaratıklar tarafından yönetilen bir post-apokaliptik kara yoluyla ilerledikçe oyuncular, Aloy, bir avcı ve okçu kontrol altına almak. Elektrik ve oluşan metal makine parçaları, Aloy yaşaması için hayati öneme sahiptir ve o işçiliği için yararlı kaynaklar bulmak için kendi cesetlerini yağma. Aloy gibi, Ropecaster kullanarak fünye gibi tuzak kurmak oklarla düşmanları vurarak, patlayıcılar kullanarak ve dövüşleri gibi düşmanları öldürmek için çeşitli yollar kullanır. Silah ve tuzaklar tüccarlar tarafından satın alınabilir. Dahası, o esasen mümkün hack eğreti araçlar veya seyahat arkadaşları dönüştürerek, geçersiz kılma Aracı ile yaratıklar bir seçim. Aloy, hemen kopmalarını sağlamak için yeşillik içinde saklanabilir ve yakındaki düşmanları pusuya götürür. Bir odak taraması, Aloy onun düşmanlarının duyarlılıklarının belirlemenize olanak sağlar onların yerini, sahip oldukları belirli seviyede ve düşecek yağma doğasını belirler. Üç kategori vardır yetenek ağacı – gizli “Prowler” endişeleri; “Cesur” savaşmayı geliştirir; Ve “Forager” iyileşme ve toplama yeteneklerini arttırır.
Oyun bir özellikleri açık bir dünya olmadan keşfedilmeyi olabilir dinamik bir gündüz-gece döngüsü ve hava sistemi ile yükleme ekranları .Yolsuzluk Bölgeleri zorluk artırmak ve daha fazla saldırganlık ile davranmaya enfekte Makineleri tarafından doldurulur alanlarını oluşturmaktadır. Haritanın daha ortaya çıkarmak için, bir Tallnecks olarak bilinen büyük zürafa gibi yaratıklar ölçeklendirme gerekir. 25 robot canlı tasarımları oyunun içinde mevcut bulunmaktadır. Kaydet puanları ve hızlı seyahat kez keşfedilen kamp ile etkileşerek ulaşılabilir. Ana hikaye tüm dünyayı kapsayan iken arayışı yapısı, kabilelerin keşif karşılamak için yaşanıyor. Bireysel vakalar da çözüm beklemektedir.Bir diyalog tekerlek ile iletişim kurmak için kullanılan olmayan oynanabilir karakterler .
Geliştirme
Gerilla Oyunları geliştirmeye başladı Horizon Zero Dawn salıverilmesinin ardından, 2011 yılında Killzone 3 yeni bir oyun için fikir hamile olduğunda, yaklaşık 40 kavramlar perdeli. Bunlar arasında oldu Horizon Zero Dawn oyun yönetmeni Mathijs de Jonge kavramların en riskli kabul ve ilk sanat yönetmeni Jan-Bart van Beek tarafından 2010 yılında kondu. Bu kavram seçildi zaman 10-20 bir takım oyunu yapı prototip başladı; Prototiplerde yer alan unsurların birçoğu gelişim boyunca oyunda kaldı. Oyun için, farklı oyuncu karakterleri gibi farklı kavramları keşfederek, yaklaşık 20 farklı hikaye yazılmıştır. Daha önce baş yazar olarak hareket John Gonzalez, Fallout: New Vegas (2010), oyunun hikaye yazmak üzere işe alındı. Hikayenin ana unsurları ve Aloy’un karakteri, erken gelişmeden beri bozulmadan kaldı. Tamamlanmasından sonra Killzone Shadow Fall 2013 yılı sonlarında, takımın geri kalanı üzerinde çalışmaya başladı Horizon Zero Dawn. Tüm takım oyunun gelişimine odaklanmak izin verecek şekilde ekibi de başka bir başlık üzerinde çalışma yapılması.
Oyun Gerilla’nın tescilli oyun motoru ile geliştirilen Decima
Oyunun konsepti, dünyanın tehlike ve güzelliği arasındaki yan yana durmayı, özellikle insanlık kavramını “hayat listesinin en üstünde” analiz etmeyi araştırıyor. Bir arayış sistemine sahip, hem de zanaat veya doldurmak için kullanılan dünya çapında öğeleri dahil ederek oyunun keşif elemanı vurgulamayı amaçladık takım sağlık oyun yerine yoluyla düşmanları yenmek yöntemlerini öğrenmek için oyuncuların gerektiren herhangi bir öğretici özelliği olmayacak deneme yanılma . Takım basit olması oyunun diledi kullanıcı arayüzü tasarımı , özellikle işçiliği için karmaşık menüler kaçınarak. Ekip oyunu teknik bir zorluk olarak gördü. Bu hissetti oyun motoru , Decima gibi oyunlar için tasarlanmıştır, Killzone serisi ve daha önce kullanılmıştır Killzone Gölge Fall , için değiştirmek zor Horizon açısından, çekme mesafesi ve yükleme. Açık oyunlarda farklı oyun öğelerinin nasıl çalıştığını keşfetmek için ekip, tasarım, sanat ve teknik alanlardaki yeteneklerden yardım istiyor. Oyun dünyasını extrapolating olarak, Gerilla antropologların döndü ve yapı malzemeleri bin yıl boyunca çürümeye nasıl yanı sıra aşiret kültürünün oluşmasını araştırdı.
Oyunun müzikleri oluşan ediliyor Joris de Man , Flight, ve Niels van der Leest. Amerikalı aktör katılımı Lance Reddick ve aktris Ashly Burch Aloy Ocak 2017 yılında ortaya çıktı Aloy sureti Hollandalı aktris, Hannah Hoekstra canlandırmaktadır. Kavram robotik dinozorlar özelliği sanat, yanı sıra oyunun codename, Horizon , 14 Eylül 2014 tarihinde sızdırıldı Horizon Zero Dawn resmen Sony Interactive Entertainment sırasında açıklandı E3 2015 basın konferansında. Başlangıçta için 2016 yılında açıklanacak olan PlayStation 4 , oyun daha sonra oyunu parlatmak için geliştirme ekibi için ek süre vermek böylece Şubat 2017 ertelenmiştir oyun olacak ileri uyumlu olan Pro PS4 , o kadar çalışmasına izin 4K çözünürlük . Bu oldu imalat yayımlanan Ocak ayı sonlarında 2017 yılında
Bu yardımcı oldu mu?
0 / 0