Ön bilgi
Mass Effect: Andromeda aksiyon video oyunudur. BioWare Montreal ve yayınladığı Electronic Arts için PlayStation 4, Xbox One ve Microsoft Windows platformlarında oynana bilir. Oyun dünya çapında Mart 2017’de piyasaya sürüldü.
Oyun içinde Samanyolu Galaxy insanlık yeni ev dünyalar doldurmak planlıyor 22. yüzyılın sırasında Andromeda Galaxy Andromeda Girişimi adlı bir stratejinin bir parçası olarak. Oyuncu ya Scott ya da Sara Ryder rolünü üstlenir,
Andromeda, serinin önceki serilerinden daha açık bir dünya unsurları ve araştırmaya ağırlık veren daha hafif bir tonündür. Serinin geleneksel oyun öğelerinden birçoğu kalırken diğerleri ise daha az kapak tabanlı ve daha mobil olan dövüş gibi değiştirildi.
Oyun genellikle eleştirmenlerden karışık eleştiriler aldı. Övgü alan özellikleri ise, oyunun geliştirilmiş dövüş ve görsellerine yönelikti, oysa animasyonlar, diyaloglar, hikâye, karakterler ve teknik konularla eleştirildi.
Oyun Hakkında
Kütle Etkisi: Andromeda, oyuncu ya Scott ya da Sara Ryder’ın kontrolünü üçüncü şahıs bakış açısıyla ele alan, bir aksiyon oyunu. Ryders’ın hem görünüşleri hem de ilk isimleri oyuncular tarafından belirlenebilir. Mass Effect: Andromeda – inceleme
Babalarının görünümü, Alec, Ryder ikizlerinin görünümüne dayalı olarak otomatik olarak ayarlanır. Oyunu yenerek, oyuncunun belirli bonuslarla oyuna başlaması ve eğer istenirse diğer Ryder olarak oynamasına izin veren Yeni Oyun + kilidi açılır. Oyuncular ayrıca mevcut karakter ve tam bitmemiş ile oynamaya devam edebilirsiniz misyonları.
Oyuncuların her biri kendi benzersiz beceri setine sahip altı farklı karakter sınıfından birini seçerek her oyuna başladıkları Mass Effect serisindeki önceki taksitlerden farklı olarak, oyuncular bunun yerine istediği ve ileride bir uzmanlık alanı oluşturmak isteyen her türlü beceriyi atamak için özgürce eğilime sahiptirler. Mass Effect: Andromeda – inceleme
Oyunun gidişatı
Örneğin oyuncu biyolojik becerilere yatırım yapmayı seçerse, Ryder Adept profilinin kilidini açacaktır, bu da oyun stiliyle ilgili ikramiyelerle sonuçlanacaktır. Beceriler için harcama deneyimi puanları, görevleri tamamlayarak kazanılır ve elde edilebilecek puanların sayısı konusunda herhangi bir sınırlama yoktur. Oyuncuların oyunlarını tekrar başlatmaya gerek kalmadan ve becerilerini sıfırdan yeniden kurmalarına gerek kalmadan, her bir beceriye atanmış puanların sürekli olarak yeniden dağılımı yapılabilir.
Selefine benzer şekilde, oyuncu karakterler ile etkileşim kurabilir Andromeda: Mass Effect bir kullanarak radyal komut menüsünü oyuncunun diyalog seçenekleri tekerlek yönüne bağlıdır. Çarkın etrafında her konuşmayı şekillendiren dört yanıt türü vardır: kalp, baş, mesleki ve rahat. Genel olarak, konuşmalar katılımcıları kabul veya kabul etmeye dayanır.
Bazı konuşmalar sırasında, çalar, diyalog kutusundaki neyin varlığına ek bir seçenek sunan bir “İtici Eylem” ile uyarılacaktır. Örneğin, “çekim yapmak” için bir ekran görüntülenebilir ve anlık olarak seçilebilir. İle söyleşmek By olmayan oyuncu karakterleri, Ryder zamanla onlarla bazı durumlarda, romantik ilişkiler, dostluklar gelişebilir ve. Hem diyalog hem de görev sıraları sırasında, oyuncunun bazen iyi / kötü ayrımı olmayan net bir karar vermesi gerekir; ancak daha önceki başlıkların Paragon / Renegade ahlak sisteminden ayrılması işaret edilerek daha nüanslı olması amaçlanmıştır Seride. Serideki önceki başlıkların Paragon / Renegade ahlak sisteminden bir ayrılış işareti. Serideki önceki başlıkların Paragon / Renegade ahlak sisteminden bir ayrılış işareti. Mass Effect: Andromeda – inceleme
Karakterler ve ayarları
Önceki taksitlerden alınan karakterler ve oyuncu kararları Mass Effect: Andromeda’ya taşınmaz ve atıfta bulunulan hiçbir canon sonu yoktur.
Kütle Etkisi: Andromeda, 2185’te, orijinal üçlemedeki ikinci ve üçüncü maçların olayları arasında başlar.
Dört Citadel Konseyi yarışları ve Quarians yeni ev dünyalar doldurmak planlıyoruz Andromeda Galaxy Andromeda Girişimi adlı bir stratejinin bir parçası olarak.
Etikerler: PC, PLAYSTATİON 4,XBOX ONE, MASS EFFECT, mass effect andromeda,mass effect andromeda oynanış ,Mass Effect Andromeda Sistem Gereksinimleri ,mass effect andromeda inceleme , mass effect andromeda karakterler ,andromeda galaksisi
Her yarış, Ark adı verilen kendi nakliye gemisinde Andromeda’ya tek yönlü, 600 yıllık bir yolculukla 20.000 vatandaş gönderir ve bir Yol Bulucu olarak bilinen bir lider seçer. Irklar gelince, hükümet ve diplomasinin merkezi olan cankurtaran istasyonu Nexus’u, yaşam alanını ve Yol Görüntüleyenler için bir operasyonun temelini oluşturmaya yardım ediyorlar.
Kahramanı Mass Effect: Andromeda, oyuncu seçimine bağlı Scott ya da (sırasıyla Tom Taylorson veya Fryda Wolff seslendirdiği) Sara Ryder ya olduğunu. Mass Effect: Andromeda – inceleme
Her ikisi de Ryder ikizleri, ana karakter olarak seçilmemiş olsalar bile oyunun planının bir parçası olan tecrübesiz adamlardır. Onların babası Alec Ryder ( Clancy Brown ), insanlığın Yolcu: Bu, türler için yeni bir ev bulma görevini taşıyor. Oyundaki takım arkadaşları arasında, Alec’in komando ikinci komutanı Cora Harper ( Jules de Jongh ), yoğun bir komando eğitimi alan bir biyoteknik uzmanı; Krize yanıt konusunda uzmanlaşmış bir güvenlik uzmanı Liam Kosta ( Gary Carr ); Plessaria “Peebee” B’Sayle ( Christine Lakin ), Biyotik istikrarı bozabilen bir asari silah tabancası; Nakmor Klanının yakın savaşta uzmanlaşmış kıdemli bir savaşçı olan Nakmor Drack ( Stanley Townsend ); Vetra Nyx (Danielle Rayne), koruma ve korumada üstün olan bir kadın türk paralıcısı; Ve yeni açılan angara yarışının direniş savaşçısı Jaal Ama Darav (Nyasha Hatendi). Ryder’ın mürettebatlarına bir salary pilot olan Kallo Jath (Garett Ross); Astrofizik ve moleküler biyolojide doktoralı insan ikamet bilim görevlisi Suvi Anwar (Katy Townsend); Lexi T’Perro ( Natalie Dormer ), bir asari tıp doktoru ve SAM, implantların tüm üyeleriyle iletişim kurabilen yapay bir zekâ.
Özet
Ryder Ark üzerinde 634 yıllık bir yolculuğun ardından, 2819 yılında Andromeda galaksisinde uyanır Hederin. Doktor Lexi T’Perro kendilerine üzerinde gerçekleştirilen bir sağlık kontrolü yaptıktan sonra Ryder SAM, sorumlu olan bir AI uygun Hederin.
Ekip, Ryder’ın kardeşini uyandırmaya hazırlanırken, Hyperion, gücünü geçici olarak kesip, Ryder’ın kardeşinin uyandırma protokolünü kesintiye uğratan karanlık bir enerji bulutuna çarptı. Ryder, Cora Harper ile birlikte babaları, Kâşif Alec Ryder kaptanı ile tartışırken olan köprüye denir Hederin.
Ryder, gönderildikleri gezegenin Habitat 7’i keşfetmesini, uzun menzilli taramaların onlara söylediğinden farklı olduğunu keşfeder. Ryder, babalarının liderliğindeki Pathfinder ekibinin bir parçası olduklarından konuşlandırılmaya hazır olur. Habitat 7’ye servis yaparken Ryder, eski bir güvenlik görevlisi Liam Kosta ile tanışır. Mass Effect: Andromeda – inceleme
Pathfinder servisleri aniden yıldırım çarpıyor ve Ryder ve Liam, mürettebattan ayrılıyorlar. Habitat 7’yi keşfetmeye çalıştıklarında, bilinmeyen düşmanca bir yabancı ırkın yanı sıra birçok garip uzaylı yapısı ile temasa giriyorlar. Diğer mürettebat için arama ve kurtarma yaptıktan sonra, Ryder ve Liam sonunda Cora ile bir araya gelirler ve bir başka uzaylı saldırıyı engeller.
Daha sonra, daha önce monolitleri taramaya devam eden Alec’e katıldılar. Onları kapatacak ve yıldırım fırtınasını durdurmayı umarak, yabancı bir yapıda fırtınalar.
Ryder ve Alec yapı içerisinde bir hologram buldular, Alec bu monoliti kapatmak için arayüz kurar. Ryder’ın kaskındaki bir deliği parçalayan büyük bir patlama, ikisini birden kaldırarak yükseltilmiş bir platformdan attı. Alec çocuğunu kurtarmak için kaskını kullanır ve bu süreçte kendi hayatını feda eder. Ryder daha sonra Hyperion’a getirildi ve kurtuldu ve bu süreçte de SAM ile birleşti. Ryder, Alec’in ölümünden önce onları yerine yeni Pathfinder yapmış olduğunu da öğrenir. Mass Effect: Andromeda – inceleme
Bu yardımcı oldu mu?
0 / 0