Oyunlar

Bu yıl uygulama pazarında bizi neler bekliyor

2016 yılında, mobil uygulama mağazası indirmeleri 90 milyarı aştı; buna karşın, dünya genelindeki uygulamalarda harcanan toplam süre yaklaşık 900 milyar saat oldu. İş dünyası açısından, uygulama ekonomisi her zamankinden daha kârlı olduğunu kanıtladı ve yayıncıları iOS App Store ve Google Play genelinde 35 milyar doların üzerinde gelir elde ettiler.

Bu yıl uygulama pazarında bizi neler bekliyor

2017, uygulama ekosistemi için başka bir bayrak yılı olacak. İşte bu alandaki en başarılı oyuncuların en sıcak eğilimlerinden bazıları

Perakende Black Friday 2016 Şimdiye kadar ABD çevrimiçi mobil satış fazla 1 milyar $ oluşturmak için ilk gün uygulamalar geliştiriştir. Mobil perakendecilerin çevrimiçi trafiğinin yüzde 44’ünü ve 2016’da satışların yüzde 31’ini oluşturdu. Geçen yılın ilk üç. Çeyreğinde alışveriş uygulamaları kullanan harcanan zaman geçen yıl yüzde 52 arttı. Ancak kullanıcılar, Amazon ve Wish gibi dijital ilk perakendecilerde, Walmart ve Target gibi tıklama uygulamalarına kıyasla daha fazla zaman harcıyordu.

Bu yıl uygulama pazarında bizi neler bekliyor

Perakende uygulama alanı, kullanıcıların mobil alışverişte daha rahat olmaları ve bu tür uygulama türlerinde daha fazla zaman harcamasıyla tırmanmaya devam etmeleri garanti edilmektedir. Ancak, dijital oyuncular şu anda ücretlendiriyorlar; geleneksel perakendeciler, rekabet gücünü sürdürmek için uygulama stratejilerine yatırım yapmaya devam etmelidir.

Bu yıl uygulama pazarında bizi neler bekliyor

Akış Netflix ve Spotify gibi uygulamalar başarıyla ilk beş akarsu uygulamalar YouTube, Netflix, ESPN, CNN ve Amazon Video bulunmaktadır 2016 yılı ilk beş genel uygulamalar kalmıştır. Ayrıca, ilk üç akıcı uygulama, ABD, Çin ve İngiltere’de büyük kazançlar elde etti ve tüketicilerin bu türden abonelik hizmetleri için uygulama içi satın alma işlemlerini kullanmaya istekli olduklarını kanıtladı.

Tam video oynatma ve gerçek zamanlı olarak gelir dağılımı arasındaki savaş ile geleneksel eğlence oyuncularının stratejilerini bir mobil izleyici kitlesine yeniden düşünmeleri gerekecek. Netflix, öncelikle uygulama içi abonelik satın alımlarının getirilmesiyle ABD ve İngiltere pazarlarındaki uygulama mağazası gelirinde yol açtı. Mobil tüketicilerin rahatlığına hitap edenlerin, nihai faydaları görüyoruz.

Bankacılık hizmetleri, kurulan bankacılar ve Venmo, Kredi Karma ve PayPal gibi geleneksel olmayan fintech şirketleri tarafından geliştirilen, hem kendi uygulamalarını kullanan insanların sayısında bir artış gördük. Bu yeni hizmetler, kullanım kolaylığı, kolaylık ve sosyal faktör nedeniyle geleneksel perakende bankacılık modellerini üzme potansiyeline sahiptir. Ancak büyük bankalar hala yol göstericidir: Chase, yaklaşık 200 milyon aylık aktif kullanıcısıyla perakende bankacılık uygulamaları arasında 1 numaralı sırada yer almış ve onu Bank of America, Wells Fargo, Capital One ve Discover takip etmiştir.

2017 boyunca devam ederken, perakende bankacılık ve fintech uygulamaları arasındaki savaş kesinlikle artacak. Geleneksel perakende bankalar uzun süredir kullanıcı tabanından yararlanma imkânı bulsa da, fintech uygulamalarının zaten dijital ilklerini ve mobil için hazırladığı ayağı var. Mobil uygulamalar bankacılık işlemlerini değiştirmeye devam edecek ve mobil deneyimine en iyi şekilde adapte olan oyuncular ön planda olacak. Bu yıl uygulama pazarında bizi neler bekliyor

Sonra oyun var. Pokémon GO, her zaman değilse de 2016 yılının en unutulmaz uygulaması olarak hatırlanacak. Milyonlarca oyuncuyu cezalandırarak, en iyi geleneksel video oyunlarından bazılarını bile bile elden bırakan bir başarı seviyesine ulaştı. Oyun sadece 110 günde tüketici harcaması 800 milyon dolara ulaştı (2016 yılı sonunda 950 milyon dolara ulaştı).

Pokemon GO‘nun 2016’daki etkileyici para kazanma özelliği, mobil oyunlarda yeni oyun fikirlerinin canlılığını vurguluyor. Super Mario Run’un başarısının ardından gördüğümüz gibi, oyun alanındaki kilit oyuncuların bu tür itirazları önermek için yeni stratejiler geliştirmeleri gerekecek. Bu kilometre taşları, VR’deki diğer yeniliklerle birlikte, 2017’de oyun oynamak için bir emsal oluşturdu. Hepinizin nasıl oynadıklarını görmek heyecan verici olacak.

Bu yıl uygulama pazarında bizi neler bekliyor

Bu yıl, her sektördeki şirketlere yeni fırsatlar sunacak. Bu sene Pokemon’un ne olacağını söyleyen hiçbir şey yok, ancak uygulama ekonomisinin 2020 yılına kadar uygulama yayıncılarına 189 milyar dolar vermesini bekliyoruz.

Bu yardımcı oldu mu?

0 / 0

yakın zamanda Gönderilenler

  • İOS

Uygulamalar Hücresel Veri Üzerinden İndirilmiyor

Uygulamalar Hücresel Veri Üzerinden İndirilmiyor Hücresel veri üzerinden App Store'dan uygulama indiremiyor musunuz? Wi-Fi’ye bağlı…

3 hafta önce
  • Genel

Tesla Wi-Fi’a Nasıl Bağlanır?

Tesla Wi-Fi’a Nasıl Bağlanır? araçları, yazılım güncellemelerini almak, internet üzerinden hizmetleri kullanmak ve araç içinde…

3 hafta önce
  • Windows

Bozuk bir Excel çalışma kitabı nasıl onarılır

Excel dosyalarının bozulması, hem bireyler hem de iş dünyası için ciddi bir sorun olabilir. Özellikle…

3 hafta önce